شما برای اینکه بتوانید در کار بازاریابی موفق شوید باید مثبت باشید و باید این مثبت بودن را به آنها هم انتقال دهید. مثبت بودن برای شما موضوع بسیار مهمی است به این دلیل که در صورتی که بتوانید آنطور که می خواهید مثبت باشید و این احساس را به مخاطبین هم انتقال دهید شانس اینکه بتوانید آنها را مشتری خودتان کنید بیشتر و بیشتر می شود. در این حوزه 3 نکته وجود دارد که شما باید به این سه نکته توجه کنید.
این که چگونه می خواهید با مخاطبین حرف بزنید موضوعی بسیار مهم است. شما باید برای اینکه اعتماد مخاطبین را به خودتان جلب کنید و برای اینکه کاری کنید که آنها احساس کنند که شما دوستشان هستید؛ با یک لحن صدای دوستانه ای با آنها سخن بگویید. فراموش نکنید که این موضوع برای شما خیلی اهمیت دارد و در صورتی که شما لحن صدایی داشته باشید که به نظر آنها دوستانه نباشد؛ احتمال اینکه در کارتان با شکست مواجه شوید بیشتر می شود به این دلیل که شما در این صورت نتوانسته اید اعتماد آنها را آن طور که باید و شاید به خودتان جلب کنید و همین موضوع منجر می شود که آنها به دلیل این بی اعتمادی که بوجود آمده است؛ تماس شما را قطع کنند و یا اینکه به مشتری شما شدن فکر نکنند!
شما باید توجه داشته باشید که با همان لحن دوستانه ای که با همکارانتان حرف می زنید با همان لحن دوستانه هم با مخاطبینی که قرار است برایشان
یکی دیگر از نکته های مهمی که شما به عنوان
از دیگر نکته های مهمی که شما به عنوان فردی که می خواهد به صورت تلفنی کار بازاریابی را انجام دهد باید درنظر داشته باشید این است که بدانید که احتمال اینکه تمام افراد به یک شیوه با شما برخورد کنند وجود ندارد! در حقیقت برخوردهای افراد مختلفی که شما با آنها تماس می گیرید متفاوت می باشد. به عنون مثال ممکن است شما با فردی تماس بگیرید که این فرد بسیار مهربان باشد و با شما با مهربانی صحبت کند. اما ممکن است بعد از این تماس شما با فرد دیگری تماس بگیرید که برخوردی کاملا متفاوت با فرد اول داشته باشد و بسیار بی ادبانه برخورد کند و یا ممکن است بسیار خصمانه و خشمگین برخورد کند. شما باید یاد بگیرید که شما مقصر شیوه برخورد انسان های دیگر نیستید. ممکن است آنها روز بدی را داشته باشند و یا اینکه ممکن است که در آن لحظه در موقعیتی باشند که اصلا حال و حوصله اینکه کسی با آنها تلفنی صحبت کند را نداشته باشند! بنابراین این نوع برخورد آنها ممکن است دلایل مختلف و متعددی داشته باشد که از کنترل همه خارج است! در صورتی که فردی بی ادبانه با شما برخورد کرد؛ هیچ اشکالی ندارد که شما به این فرد بگویید: "برای زمانتان ممنون" و سپس تماس را قطع کنید! شما می توانید به سراغ فرد بعدی بروید و کار بازاریابی را ادامه دهید.
در این حوزه شما باید به مهارت هایی که مرتبط با کار
استفاده کردن از تجربیات افراد دیگری که کار شما را انجام داده اند یکی از بهترین روش هایی است که شما می توانید به این روش در کارتان موفق شوید. در حقیقت شما در هر کاری که می خواهید انجام دهید باید از تجربیات افرادی که قبل از شما این کار را انجام داده اند استفاده کنید چون این کار به شما کمک می کند تا بهتر این کار را انجام دهید.
در مورد
یکی دیگر از روش هایی که می تواند به شما کمک کند تا در کار بازاریابی کردن با استفاده از تلفن موفق شوید این است که صدای خودتان را ضبط کنید و مجددا آن را گوش دهید تا به این شیوه بتوانید به ایراداتی که ممکن است داشته باشید پی ببرید. شما هرچقدر هم که اصول کار بازاریابی با استفاده از تلفن را رعایت کرده باشید؛ ولی باز هم ممکن است در کارتان ایراداتی داشته باشید که تنها زمانی متوجه این ایرادات شوید که به صورت عملی صدای خودتان را بشنوید. بنابراین اینکه شما قبل از اینکه با مخاطبین حقیقی روبرو شوید کاری کنید که خودتان صدای خودتان را بشونید؛ می تواند شیوه ای موثر باشد که به شما کمک کند تا کارتان را بهتر انجام دهید. به عنوان مثال می توانید از یکی از همکارانتان بخواهید که برای شما نقش مخاطب را بازی کند و سپس شما به این فرد زنگ بزنید و سعی کنید تا همانطوری رفتار کنید که انگار این فرد یکی از مخاطبین حقیقی می باشد و شما می خواهید محصولات و یا خدمات شرکت را برای این فرد بازاریابی کنید. سپس از این فرد بخواهید تا صدای شما را به هنگام مکالمه ضبط نماید. در مرحله بعدی صدای ضبط شده خودتان را دوباره و دوباره بشنوید و سعی کنید تا بررسی کنید که کجای کار شما ایراد دارد و سعی کنید تا این ایراد را برطرف کنید.
یکی دیگر از شیوه هایی که شما به این شیوه می توانید کار بازاریابی تلفنی را به شکل باکیفیت تری انجام دهید این است که به جلسات آموزشی که در این رابطه وجود دارد مراجعه کنید و سعی کنید تا در این جلسات آموزشی شرکت کنید. این کار به شما کمک می کند تا مهارت های بیشتری را یاد بگیرید که یادگیری این مهارت ها می تواند به شما کمک کند تا
توجه کردن به قوانینی که در این رابطه وجود دارد وتوجه کردن به اصول
مهم ترین تکنیک بازاریابی تلفنی
به نظر می رسد که سهام اپل هم تحت تاثیر ویروس کرونا قرار می گیرد!
18 توصیه برای مدیران که کارکنان بخش بازاریابی تلفنی آنها کارشان را بهتر انجام دهند (بخش دوم)
18 توصیه برای مدیران که کارکنان بخش بازاریابی تلفنی آنها کارشان را بهتر انجام دهند (بخش اول)
کار ,اینکه ,های ,داشته ,دهید ,انجام ,در این ,که شما ,سعی کنید ,داشته باشید ,به این ,برای اینکه تعداد ,اینکه تعداد مخاطبینتان ,درنظر داشته باشید ,باید درنظر داشته
درباره این سایت